BLOG / Dominika Żak na okładce Omnichannel Voice

Dominika Żak na okładce Omnichannel Voice

[wp_ulike]

DeeZee w przyszłym roku osiągnie już swoją „pełnoletność” 😍. W ciągu tych kilkunastu lat, zmieniło się wiele, ale jedno z pewnością nie – nasze nastawienie na sprzedaż online i rozwój w sektorze e-commerce. Marka powstała w internecie i pewnie już tak zostanie. Dlaczego? Opowiedziałam o tym w rozmowie z Wojciech Wojnowski, która ukazała się w najnowszym numerze czasopisma Omnichannel VOICE.

Czego ciekawego jeszcze się z niej dowiecie❓🤔

🗨️ Dlaczego odstąpiliśmy od planów otwarcia showroomu w Warszawie
🗨️ Jak z pułapu kilkunastu milionów złotych obrotu rocznie weszliśmy na poziom ponad 100 mln zł 📈
🗨️ Co sprawiło, że zainteresował się nami Dariusz Miłek (CCC Group)
🗨️ Jak wybuch wojny w Ukrainie wpłynął na sprzedaż butów DeeZee
🗨️ Jakie mam obserwacje na temat obecności kobiet w biznesowym świecie

Czasopismo dostępne jest w wersji online. Link dodaję w komentarzu. Zapraszam do lektury😊
Koniecznie dajcie znać, która kwestia najbardziej Was zaintrygowała 😉

Autorka

DOMINIKA ŻAK

Przedsiębiorczyni, założycielka
i współwłaścicielka marki DeeZee

Królowa sociali w książce Krzysztofa Domaradzkiego

Poprzedni post

5 kroków do budowania marki osobistej

Kolejny post

Polecane wpisy

Co to jest nisza?

Więcej

Jak znaleźć swoją niszę i wyróżnić sie na rynku?

Więcej

Jak zbudować silną osobistą markę w erze cyfrowej?

Więcej