BLOG / Królowa sociali w książce Krzysztofa Domaradzkiego

Królowa sociali w książce Krzysztofa Domaradzkiego

[wp_ulike]

W e-commerce zaczynałam prawie 20 lat temu, w czasach, kiedy ta branża dopiero raczkowała. Przez ten czas zbudowałam jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek obuwniczych w Polsce. Społeczność DeeZee w social mediach to już ponad 2,1 miliona fantastycznych #DeeZeeGirls! Obroty firmy również przekroczyły magiczną barierę. Mamy obecnie fantastyczne wyniki, o które cale nie było tak łatwo, bo po drodze mieliśmy zarówno wzloty, jak i upadki.

Krzysztof Domaradzki wydał niedawno książkę “Patent na e-commerce. O Polakach, którzy wyznaczają trendy” i z przyjemnością mogę Wam się pochwalić. że opowiedział również moją historię. Bardzo Ci za to dziękuję! To ogromny zaszczyt.

Choć ja czasami śmieję się, że jestem “babcią polskiego e-commerce” 👵, historia ma tytuł “Księżniczka butów, królowa sociali” 👸. Zaczynałam jako nauczycielka z pensją 2400 zł miesięcznie, a w zeszłym roku moja firma przekroczyła 100 milionów złotych obrotu 💵.

Nic jednak nie dzieje się bez przyczyny. Wszystko do czego doszłam to owoc tego, że:

👉 nie czekałam na “ten moment” tylko działałam
👉 zawsze mierzyłam wysoko
👉 wyznaczałam konkretne cele
👉 zbudowałam wymarzony wspierający zespół, bez którego nigdy nie bym w tym miejscu, w którym teraz jestem ❤️

Każdemu polecam taką strategię, bo z doświadczenia wiem, że jest niezawodna 😊

Autorka

DOMINIKA ŻAK

Przedsiębiorczyni, założycielka
i współwłaścicielka marki DeeZee

Jakie formaty publikować na Instagramie w 2023?

Poprzedni post

Dominika Żak na okładce Omnichannel Voice

Kolejny post

Polecane wpisy

Co to jest nisza?

Więcej

Jak znaleźć swoją niszę i wyróżnić sie na rynku?

Więcej

Jak zbudować silną osobistą markę w erze cyfrowej?

Więcej